Čteme s porozuměním?
Pracujeme s texty různými způsoby, aby nás to bavilo...
Pracujeme s texty různými způsoby, aby nás to bavilo...
Jak řešit konfliktní situace ve škole? A v jídelně? A co dělat v takovém případě v obchodě?! Prožíváme to a společně hledáme řešení...
To jsme si tak jednou četli pohádku z knihy Zdeňka Svěráka - Tatínku, ta se ti povedla. Jmenovala se O hasicím přístroji. Protože se snažíme vnímat a pochopit co čteme, a zároveň se v osobnostním rozvoji učíme vcítit se do druhého, co prožívá, jak mu asi je, zkusili jsme se vcítit do hasicího přístroje! Mohli jsme si vybrat kterou...
Návštěva z Číny nám tříbila představivost, kombinatoriku a fantazii.
Máme pěknou zahradu se stínem stromů a pan školník nám tam připevnil i tabuli! Děkujeme!
V tomto projektu jsme propojili čtení, kreslení, malování, pozorování a týmovou práci. A taky jsme se něco naučili o hmyzu. Někdo i latinsky!
Přišel k nám páťák do matematiky. Chtěl nás něco zajímavého naučit. A naučil!
Tuto práci jsme propojili s druhou třídou. Bylo to velmi zajímavé. Myslím, že jsme společně i s pomocí odborné literatury přišli na spoustu zajímavých věcí, které platí po celý náš život.
V naší škole se konala soutěžní výstava "domácích mazlíčků". Bylo velice zajímavé poslouchat informace, které si malí chovatelé pro nás připravili.
Na Den matek jsme pro naše maminky vyrobili magnetky!
Hrajeme si, přemýšlíme, jdeme slepými uličkami, zkoušíme.....učíme se.